مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي: ايجاد شور و نشاط اجتماعي از طريق ورزش يكي از اهداف رسانه ملّ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي: ايجاد شور و نشاط اجتماعي از طريق ورزش يكي از اهداف رسانه ملّي است

مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي: ايجاد شور و نشاط اجتماعي از طريق ورزش يكي از اهداف رسانه ملّي است

 

مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي بر نقش مهم و كليدي ورزش و جوانان در توسعه شور و نشاط و بالندگي اين قشر پوياي جامعه تأكيد كرد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي ظهر روز سه شنبه 23 ديماه علي خليلي مديركل و جمعي از معاونين و مديران ستادي اداره كل ورزش و جوانان استان با مسعود مجرد مديركل جديد صدا و سيماي مركز استان ديدار و گفتگو كرد.
علي خليلي در اين ديدار ضمن تبريك انتصاب شايسته مهندس مجرد بعنوان مديركل صدا و سيماي استان بر نقش تأثيرگزار رسانه ملّي در عرصه اطلاع رساني سازنده و كارآمد در بخش هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياسي، علمي، فرهنگي و مذهبي و عقيدتي تأكيد كرد و گفت: امروز رسانه بعنوان يك دانشگاه كارآمد نظام اسلامي بازوي پرتوان توسعه و اعتلاي نظام اسلامي و تببين كننده ارزش ها و عزّت و اقتدار كشور عزيزمان در عرصه هاي بين المللي است و بهترين راه مبارزه با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمنان است.
مديركل ورزش و جوانان استان همچنين گفت: ارتباط نزديك و همسوي فرهنگي اين دو نهاد خدمت رسان بيشك باعث تحقق اهداف و برنامه هاي استراتژيك و عملياتي حوزه هاي ورزش و جوانان و از سويي باعث جلب و جذب مخاطبان علاقمند رسانه مي شود.
خليلي در خاتمه بر تعامل و مشاركت دوسويه ورزش و جوانان و صدا و سيما در خدمت رساني شايسته به جامعه مخاطب تأكيد نمود و نقش تأثيرگزار صدا و سيما در نشر فرهنگي و سازندگي اخلاقي و نشاط آفريني عمومي بخصوص در بين نسل جوان جامعه را مسئله اي مهم و حياتي برشمرد.
مسعود مجرد مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي نيز در اين ديدار ضمن تقدير از مديركل و معاونين و مديران اداره كل ورزش و جوانان استان، ورزش را الگويي پويا و بانشاط در فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي دانست و گفت: بيشك نقش مهم و كارساز ورزش چه در بعد همگاني و چه در بعد قهرماني و حرفه اي باعث ظرفيت سازي در رسانه ملّي مي شود و به تبع آن مخاطبان و علاقمندان زيادي را از طريق راديو و تلويزيون به خود جلب مي كند و اين موضوع باعث تحقق اهداف ما در زمينه رضايت مندي مخاطبان در جامعه مي شود.
مجرد در ادامه افزود: رسانه ملّي در استان با تمام ظرفيت هاي خود چه در حوزه خبر، چه در حوزه سيما و چه در حوزه صدا در خدمت جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان است و در صورتيكه اين ارتباط نزديك و همسو موجب هم افزايي بيشتري در خدمت به جامعه مخاطب گردد آن موقع ما توانسته ايم گام محكمي در عرصه فرهنگي و اجتماعي برداريم.
مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي در بخش پاياني سخنان خود بهره برداري از تجربه و تخصص كارشناسان و صاحب نظران ورزش و جوانان در اعتلاي كيفي برنامه هاي صدا و سيما در اين دو بخش را بسيار مهم دانست و بر ايجاد فضايي دوستانه و مشاركتي در تحقق اهداف عالي اين حوزه ها تأكيد نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 423
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 423
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 13140872
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7